اولین شماره از نشریه داخلی مجموعه شاهد با نام گاهنامه شاهد اقتصادی توسط شرکت سرمایه‌گذاری سعدی در مرداد ماه 1400 منتشر شد.

نخستین شماره گاهنامه شاهد اقتصادی منتشر شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید

نخستین شماره گاهنامه شاهد اقتصادی منتشر شد.

فرشید گوهری سر دبیر نشریه در سر مقاله خود می‌نویسد: مقام معظم رهبری با درایت و دقت نظر در انتخاب عنوان "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" به عنوان شعار سال جدید از میان سایر اولویت های موجود کشور در سال 1400 که در واقع آن را باید ادامه شعار "جهش تولید" و " رونق تولید" در دو سال گذشته دانست، هم اذهان را متوجه اصلی ترین مشکل و نیاز کشور نموده و هم در عین حال، مهم ترین راه حل برای رفع آن را مورد تأکید قرار دادند. در واقع انتخاب هوشمندانه این شعار، نشان دهنده آن است که کماکان مشکل اصلی کشور ما مشکل اقتصادی است و این مشکل، ریشه در درون دارد و برای حل آن نیز طبعاً باید یک عزم جدی در سطح ملی و به خصوص در میان مسئولان شکل گیرد.

وی هدف از انتشار این نشریه را پرداختن به موضوعاتی در زمینه فعالیت کلیه شرکتهای مجموعه شاهد عنوان می‌کند. در این نشریه سعی شده به موضوعات و تحولاتی که در شرکتهای زیرمجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران و تحولات اقتصادی و سیاسی که در سطح داخل و خارج کشور در جریان است و می‌تواند پایه و اساس تصمیم‌گیری و رشد مجموعه قرار گیرد؛ توجه شود. همچنین اخبار و اطلاعات بازار سرمایه، تحلیل صنایع و شرکت‌ها و تغییرات بهای کامودیتی‌ها که تعیین کننده سمت و سوی بازار سرمایه هستند در این نشریه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این امکان رسانه‌ای و ارتباطی می‌تواند منجر به کاهش فاصله بین شرکتها و نزدیک شدن دیدگاه‌ها شود تا بتوان در کنار یکدیگر بهره‌وری را بالا برده و در نتیجه سود بیشتری را عاید سهامدارن و خانواده محترم شهدا و ایثارگران نمود.

ارسال دیدگاه
شرکت های هم‌گروه